HOME ART TRADE EXCHANGE BANNER TUTOBIES

Review Eyefar Muslimah Online : Cover Your Aurat


"Berjalanlah di atas muka bumi Allah dalam reda-Nya"
Satu ungkapan yang mudah diungkapkan tapi tidak mustahil untuk mendapatkan keredaan-Nya..Betul tak?? ^^
Hari ini,nak review satu online shop..Kalau nak review,kenalah jadi customernya dulu,betul tak?? Hehe..Okeyh,betul tekaan semua,aku memang salah satu customernya..Apa yang dia jual?? Sarung Tangan Muslimah..Akhir-akhir ini aku memang rancak membeli barang-barang di online-online shop..So,kebetulan online shop ini tengah buat promosi sempena akhir tahun,memang aku grab peluang dengan sebaik-baiknya..haha..Dan servicenya sangat memuaskan..So,bagi sesiapa yang nak memulakan perniagaan kecil-kecillan atau untuk kegunaan sendiri,aku sarankan pergi ke online shop ini..

Eyefar Muslimah Online 


Sekarang tengah promosi..
HANYA RM25 + FREE POS
6 PASANG (1 SET)
Set WARNA WARNI sahaja @ Set WARNA HITAM sahaja (WARNA TETAP)
Aku dah grab 6pasang..hehe..Yang berminat,apa tunggu lagi..^^
#Nota Kaki : Blog dalam proses memakai baju baru..


Thank you for visit my blog

1 comment:

  1. Terima kasih for this info ye dear :) Nak beli juga.

    ReplyDelete