HOME ART TRADE EXCHANGE BANNER TUTOBIES

Lesen Oh Lesen


Tumblr_lft3ht58yp1qaew9xo1_1280_large
Assalamualaikum semua..Minggu cuti ini,saya ada ambil lesen menunggang motosikal..Lambatnya saya ambilkan?? Haha..Disebabkan saya lahir 06.12.1996"siap promote hari tarikh lahir" hehe.. so,memang lambatlah dapat ambil lesen..dah SPM baru nak ambil..Alhamdulillah ujian komputer saya lulus.. Nanti akan ada 3jam ceramah lagi sekali dan 3 jam test motor..Harap semua berjalan dengan lancar..Bercakap pasal motor..ada trauma sikit pasal motor..Haha..pernah jatuh sekali sebab terkejut..Alhamdulillah,tak ada apa-apa dan berlakunya berhampiran rumah...Masa tuh nak selekoh..tiba-tiba ada kereta nak lalu juga..Entah macam mana,mungkin sebab hormon adrenalin saya,terkejut..Motor yang jatuh..saya tak..tapi tetap trauma..hehe..Paling geram,orang yang pandu kereta tuh..tengok jer..Hmm..Nasib baik tak kenal,orang tuh....Kalau tak,bertambah malulah..hehe..So,sekarang tengah pikir macam mana nak hilang trauma ini..dah lah ada test motor nanti..hmm..Doa-doakan sahaja dapat buat yang terbaik nanti..^^
Tumblr_llvwr2qphl1qkqr00o1_400_large


Thank you for visit my blog

4 comments:

  1. InsyaAllah boleh buat. All the best, sis! >.<

    ReplyDelete
  2. wahh , syoknya ! saya nak amik , tapi 'no money , no talk' ibu kata . so , lepas SPM larh :) all the best and FIGHTING , chingu xD

    ReplyDelete
  3. all the best :) hope akak berjaya dpt lesen + tak trauma lgi ^^

    ReplyDelete