HOME ART TRADE EXCHANGE BANNER TUTOBIES

Alhamdulillah


Assalammualaikum..
Hari Jumaat hari itu,sekolah saya menyambut Maulidur Rasul..Nampak tak banner dekat depan itu..Itulah hasil seni saya dan 6 kawan saya "serta emak saya juga"..Simple right??

Tak clear??Ambik ini!!
Sebenarnya,banner ini merupakan pertandingan tapi kelas saya tak menang sebab semua banner yang bertanding triple lawa..hehe..apa-apa pun alhamdulillah sebab dapat turut serta sekali..hehe..Pengalaman baru ini..Tahun-tahun lepas tak pernah berarak dan buat banner ini semua..^^
Alhamdulillah lagi sekali..Poster saya dapat tempat pertama..Pernyataan untuk menengah atas tak silap ada 3 orang jer..hehe..Sayalah orang yang ketiga hantar pernyataan..Last minute pula tuh...tak sangka menang.."muka eksaited"
*gambar hadiah sebelum dibuka*
Hadiahnya "pensel colour swan,kotak pensel,dan satu set pensel,pemadam dan pengasah".Rasa nostalgia bila dapat hadiah ini..Serious dah lama tak dapat tambah-tambah lagi dah naik form 5 macam ini..hehe..Sampai disini saja,nak bersiap pergi kempen gotong-royong dekat sekolah..*bersemangat* ^^


Thank you for visit my blog

4 comments:

  1. hadiah macam zaman sekolah rendah dulu2 hehe :)

    ReplyDelete
  2. menengah atas pun dpt hadiah pensel kaler ehhhhh. hehe.

    ReplyDelete
  3. ilmu suluh hidup macam sek saya punya tagline dulu..hehe

    ReplyDelete